شادوران بزرگ خاندان کربلائی محمد علی زروندی

شادوران بزرگ خاندان کربلائی محمد علی زروندی

هوای مهتابی بود و من محو تماشای آسمانی که انگار مهتابش با حزنی خاص عجین شده بود
نوری غریب بر آسمان دلم تابیده بود و گمانم همان لحظه بود که ستاره ای خاموش شد
تلفن خانه زنگ خورد!!!
اشک های مادرم آسمان قلبم را طوفانی کرد و شیون های خواهرم نفس هایم را تنگ..
پدرم دست بر پیشانی و برادرم زانوانش در بغل
و من مانده بودم میان مبهوتی اشک و آه
و پیراهن سیاهی که سیاهیش مهتاب را در برگرفت و خسوفی براه انداخت که نماز وحشتش را تمام مردم شهر خواندند
 و پدر بزرگم رفت...

   

دستان سردت را برای اخرین بار در دستم فشردم اما
دستانت دیگر نمی لرزید
چشمان دریاییت دیگر باز نبود 
و وسعت قلبت نهان از این دنیا
بوسه های اخرم را بر صورت سردت انچنان گرم نثارت کردم به تلافی بوسه های گرمی که کودکی بر گونه هایم میزدی
اشک امانم را بریده بود و من مانده بودم و خودم
تمام خاطراتت در ذهنم صف کشیده بودند 
کاش برگردم به دوران کودکی وهرگز از دوشت پایین نمی آمدم
کاش برگردم به دوران کودکی تا نگذارم  آن روز که به آسیاب می رفتی کیسه های گندم را تنهایی روی دوشت بکشی
کاش برگردم به اغوشی که هر گاه دلم میگرفت همانند کوهی تکیه گاهم بود
جایت روی صندلیت خیلی خالیست پدربزرگ و من هنوز هم باور ندارم که رفته ای
بر سر مزارت می نشینم و گریه میکنم اما هنوز هم باور ندارم .
باور ندارم...
الوداع ای پدر مهربان و بزرگ 
الوداع آن همه عطوفت و لبخند
الوداع پدربزرگ مهربانم...

 

 

 

برای شادی روخش صلوات و فاتحه قرائت کنید..

 

 




:: برچسب‌ها: پدر بزرگم رفت , روستای زروند , مرحوم کربلایی محمد علی زروندی , زروندی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : هادی زروندی
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
mohammad.ghodsi در تاریخ : 1395/12/16/1 - - گفته است :

خدا بیامرزه پدربزرگتون رو و همین طور پسر دایی تون مسعود.

-------------------------------------------

پاسخ مدیر وبسایت:

سلام محمد آقای عزیز

انشالله هر کجا هستی خوش و خرم و سلامت باشید.

سپاسگزارم از تسلیت شما و انشالله همیشه خود و خانواده محترم بر قرار باشید.

خوشحال شدم از حضور گرم شما دوست عزیز.

بهروز باشید

خدا با شما


/weblog/file/img/m.jpg
یکی از اهالی در تاریخ : 1395/10/16/4 - - گفته است :

سلام
ممنون بابت عکس های مراسم. من قسمت نشد در مراسم ایشون باشم.
ایشان خیلی سر زنده بودند و وقتی خبر فوتشون رو شنیدم اصلا باورم نشد.
ایشان خیلی مرد بزرگی
و خوبی بودند.
خدا رحمتشون کنه
هادی آقا بهت تسلیت میگم.

-----------------------------------------------------

پاسخ مدیر وبسایت:

سلام بر شما گرامی

سپاس از مهر ورزی و حضور زیباتون و تسلیت شما.

من خودم هنوز باورم نشده که پدر بزرگم رو از دست دادم و غم از دست دادن ایشون خیلی برام سنگینه.

خدا با شما


/weblog/file/img/m.jpg
زروندی در تاریخ : 1395/10/15/3 - - گفته است :

سلام هادی آقا
یهت از صمیم قلب تسلیت میگم. خدا به همتون صبر بده. خدا رحمتش کنه عمو محمد علی رو. خیلی ازش خاطرات خوبی دارم.

----------------------------------------------

پاسخ مدیر وبسایت:

سلام بر شما دوست گرامی

واقعا ممنون از ابراز همدردی شما و هرچند رفتن حقه اما سوگ بزرگی بود این واقعه برای من و خانواده.

انشاا.. روحش با ائمه اطهار محشور باشد.

من پدر بزرگم رو خیلی دوست داشتم و غم از دست دادنش برام خیلی سخته.

باز هم ممنون که بهم سر زدید.

خدا با شما

 

 

 

 

 

 



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: